Mokytojos

Mokytojai turi daug pareigų, net nesusijusių su tiesioginių vaikų mokymu. Tačiau emocijų suvaldymas yra privalus kiekvienam pedagogui. Šaukiantys, grasinantys mokytojai niekuomet nepasieks gerų rezultatų.

Geras mokytojas gerbia mokinių poreikius. Jis visada pasiruošęs suteikti reikiamą pagalbą, atsakyti į visus vaikų klausimus. Taip pat yra jautrus įvairių poreikių vaikams. Mokėjimas prie kiekvieno prieiti individualiai skatiną didesnį mokinio susidomėjimą.

Geras mokytojas visada nuoseklus. Jis sukuria kelis realiai pasiekiamus tikslus. Ir savo mokinius lydi link jų.

Geras mokytojas yra nešališkas ir teisingas. Gerbia visus savo mokinius, nepaisant odos spalvos, intelekto, amžiaus, religijos, turtinės ar fizinės būklės. Nė vienas vaikas neturi jausti, kad jo mokytojas yra jo bosas.

Geras mokytojas yra protingas ir rūpestingas. Jis visada pasirengęs išklausyti ir pasikalbėti. Geras mokytojas visada dalyvauja veikloje. Jeigu klasė kažką veikia, visada stebi ir klausia savo mokinių, kaip jiems sekasi.

Geras mokytojas visada šypsosi ir juokiasi. Daug jaunų mokytojų pasensta ne pagal metus, nes viskas kelia jiems nerimą. Sugebėjimas pažvelgti į kai kurias situacijas su humoru yra labai naudingas. Geras mokytojas skatina bendradarbiavimą klasėje. Jis padeda vystyti diskusijas, užduodamas klausimus. Moko gerbti kitus pasisakančiuosius.

Geras mokytojas tiki vaikų galimybėmis. Jis tiki, kad visi mokiniai, atlikdami užduotis, deda visas pastangas ir gaus geriausią rezultatą. Jis vaikams padeda įsisavinti ne tik informaciją, bet ir įgyti įgūdžius.

Geras mokytojas nustatyto aukštus standartus savo mokiniams. Kiekvieno mokinio atlikti darbai vertinami pagal jo individualų pajėgumą. Svarbiausia – toks mokytojas leidžia tobulėti.

Geras mokytojas nuolat konsultuojasi ir ieško naujovių. Jis žino, kad neturi visų atsakymų. Toks mokytojas nori tobulėti pats. Pamiršus visus finansinius ir politinius niuansus su šiuo sąrašu galima būtų sutikti. Tad ar turėjote tokių gerų mokytojų?

Geras mokytojas turi pasižymėti dviem pagrindinėmis savybėmis. Pirmiausia– nuoširdumu. „Kaip asmenybė jis turi ne vaidinti mokytoją, bet iš tikro juo būti. Turėti patirties, jėgos, pozityvumo. Sakyti, ką galvoja. Jis turi būti nuoširdus ir dalykui, gerai jį suprasti. Kai žmogus išmano, tai, ką kalba, gali pakalbėti su humoru, visiems aiškia kalba. Vaikai labai jaučia, kai žmogus apsimetinėja“.